Sivut

16.9.2011

Voihan räkä.

Kirjaimellisesti. Flunssa alkoi jo yli viikko sitten eikä loppua näy. Lapsella on korvatulehdus, olin poissa töistä pari päivää. Eipä sekään auttanut minun olotilaani. Flunssa tuntui saavan vain enemmän puhtia, kun lepäsin.
Toivottavasti en itse saa korvatulehdusta. Pienenä olin "korvatulehduslapsi". Putket oli korvissa ainakin 5 kertaa. En itse muista korvatulehduksia enkä lääkärissä käyntejä, mutta jokin "kammo" on jäänyt. Mitkään hoitajat eivät saa koskea korviini. Ainoastaan lääkäri saa sen tehdä ja lääkärikin vain jos on pakko.
Korvien huuhtelukin on mielestäni kamalaa. Korvani on huuhdeltu melko monta kertaa kun olin pieni. Nyt aikuisena käyn huuhteluttamassa korvat vain äärimmäisessä hädässä. Aivan kamalaa. En pidä siitä yhtään. Ja tiedän, että useimpien mielestä siinä ei ole mitään pahaa, eikä se tunnu epämiellyttävältä................mutta minä en siitä pidä.

Ja sitten kiva juttu: Ostin uuden puhelimen. :) Juurikin tuollaisen violetin. :) Sain sen keskiviikkona. :)
Nyt kun vain vielä oppisi käyttämään tuota.........kännykkäni on AINA ollut jokin nokialainen, eli hyppäsin uuteen maailmaan. :) Tämä on ensimmäinen kosketusnäytöllinen puhelin mulle, ja täytyy myöntää, että olen välillä aivan hukassa tuon kanssa. No, ehkäpä tuon oppii. Pitää vain käyttää sitä ahkerasti.

Lueskelen eräitä blogeja säännöllisesti, vain yhteen olen tainnut kommentoida jotakin. Ihailen suuresti ihmisiä, jotka saavat kirjoitettua elämästään joka päivä jotakin. On kiva käydä lueskelemassa ihmisten arjesta. Eräänlaista tirkistelyä siis.
Oma elämä rullaa eteenpäin päivästä toiseen niin samanlaisena, etten osaa (/jaksa) kirjoittaa kovin usein.
Ja osaltaan syksy taitaa vaikuttaa olotilaani. En sano, että masennun syksyllä, mutta sanonpa vaan, että en pidä vesisateesta, pimeästä, kylmästä...... Raikkaat, aurinkoiset syyspäivät ovat ihania, mutta niin harvassa. (siltä ainakin tuntuu tällä hetkellä, kun koko viikon on ollut harmaata ja sateista)

Tulee taas hieman hajanaisesti kirjoiteltua, mutta kun pään sisällä on enemmän räkää kuin ajatuksia, niin eipä sitä voi vaatia kovin paljon...
Ensi viikon vietän "inttileskenä". Mies menee kertausharjoituksiin. Toivon niin kovasti, että flunssa hellittäisi viikonlopun aikana. Näin puolikuntoisena kun ei jaksa viettää aikaa Lapsen kanssa. Eilen illalla oli pahin olo pitkään aikaan. Päätä särki koko illan, eikä mikään tuntunut auttavan. Onneksi Mies oli ihana ja meni Lapsen kanssa pihalle puuhastelemaan. Sain ihan oikeasti levätä pari tuntia.

Kirjoittelemisiin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei!
Ole hyvä, jätä viesti käynnistäsi.
Kiitos.