Sivut

29.8.2011

Kesäloman jälkeistä elämää.

Juu, tulipa oltua kesälomalla. Oli mukavaa. Paluu töihin ei ollut niin mukavaa. Tuuraajani oli tehnyt vain pakolliset hommat ja jättänyt kaiken muun minulle. Ei siitä sen enempää.........kun pääsen vauhtiin tästä asiasta, en osaa lopettaa.

Käsityörintamalla on tapahtunut paljonkin. Kaksi paria sukkia on valmistunut ja kolmannet on lähes puolivälissä. Kesälomalla ollessani tapasin tätini, jolta olin jo aikaisemmin pyytänyt yhtä sukkamallia. Nyt hän sai opetettua sen minulle. :)

Kuvia sukista tulee, kunhan saan kuvat koneelle.....

Eilen tein melko suuren ostoksen. Tilasin netistä crosstrainerin. Sitä pitäisi sitten käyttää ja kiinteytyä sopivasti. :) Tavoitteena on, että saisin tehtyä 10-15min 5-6 päivänä viikossa. Siitä on hyvä aloittaa. Sitten voi lisätä vastusta tai aikaa tai muuten vaan tehdä niin paljon kuin tuntuu hyvältä. :)
En muuten olisi uskaltanut tilata tuota vekotinta, mutta kun Mies kannusti ja on itsekin lupautunut käyttämään ko. laitetta, niin olihan se pakko tilata. Ja olen aikoinani (kuntosalilla käydessäni) kokeillut crosstraineria ja se tuntui jo silloin todella tehokkaalta laitteelta. (vaikka olin paljon paremmassa kunnossa kuin nyt)

Hyvää elokuun loppua kaikille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei!
Ole hyvä, jätä viesti käynnistäsi.
Kiitos.